Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nejla, Fjordhest, mellem 15-17 år
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 23:37

Hej.


Jeg leder efter en fjordhoppe ved navn Nejla.

Hun var den skønneste fjordhest, men jeg og min søster blev desværre nød til at sælge hende, da vi ikke havde tid til hende :(


Vi solgte hende vidst nok i 2006 eller i 2007? Vi solgte hende til en pige, der skulle have hest for første gang, som vidst nok boede i Glostrup.

Min mor havde fået hendes tlf nummer, men nu har hun desværre mistet det :(


Vi havde hende opstaldet på en pension i ølsted.


Jeg skriver i håb om at den nuværende ejer eller andre der ved hvor Nejla er skriver, da jeg savner hende og godt vil vide om hun har det godt.


Mvh Rikke


Du kan gøre hvad du vil. Nogle gange skal man bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nejla...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 23:59

Hun er 15 år i dag og blev ikke solgt i 2006-2007, men først en gang i 2008!


Du kan gøre hvad du vil. Nogle gange skal man bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yes, ved hvor hun er
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 15:01

Yes, ved hvor hun er:


Pigen, der købte Nejla, solgte hende til sin part, som hedder Lis. Nejla står stadig væk samme sted i Glostrup og har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 melei..
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 19:56

Ej hvor godt at høre :) Det er jeg glad for. Du har vel ikke tilfældigvis nogle billeder af hende eller måske kan få ejeren til at sende nogle billeder ? :)


Du kan gøre hvad du vil. Nogle gange skal man bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider